catch me if you can

En büyük hayalim dünyayı gezmek. Tecrübe edindiğim, gezdiğim, yediğim içtiğim her deneyimimi sizlere gezi yazılarımda aktaracağım. Yakala yakalaya bilirsen :)

January 14, 2020

Uzuun zamandır Gaziantep 'e gidip yemeklerini yemek istiyordum. Kısmet bu zamanaymış. İstanbul'dan Gaziantep'e uçuşlar 1.30 saat sürüyor. Biz sabah saat 6 uçağıyla Gaziantep'e uçtuk. İndiğimizde kiraladığımız aracı teslim aldık ve heemeen yemek yollarına koyulduk....

December 26, 2019

Ukrayna açıkçası gitmek istediğim ülkelerin başında gelmiyordu. Fakat geçen kış vizesiz nereye gitsek diye düşünürken uçak biletlerimizi aldık ve 3 günlük minik bir Lviv tatili planladık. Uçak süresi yaklaşık 2 saat sürüyor. Ukrayna Kıbrısa girer gibi yeni kimlik kar...

July 30, 2018

Hello Dolar Euro almış başını gitmiş daha ne kadar gidecek bilemiyoruz🤢 Şu an tarihi rekorları kırmaya devam ediyor.

E hal böyleyken bir de vize parası düşünmeyelim dedim ve yaz tatilinde gidebileceğiniz rotalar hazırladım.

Bosna- Hersek

Kapı komşularımızdan Bosna...

June 20, 2018

Çeşme benim favori tatil planlarımdan biri olabilir. Butik otelleri birbirinden güzel.. Hepsi klasik otel anlayışından uzak kendi yerel havalarında :))Çeşme'nin denizi çok güzel ,gecesi gündüzü herşeyiyle ben çeşmeyi çok seviyorum.

Otel seçimi ile başarsak ;

Afet Hanım K...

January 22, 2018

Merhabaa blogumun en sevdiğim bölümünde yine birlikteyiz. Hafta sonu kaçamaklarının ennn dinlendiricisinii henüz tamamlamışken size bilgileri sıcak sıcak veriyorum.

Bu kış İstanbula pek uğramıyor. Biz kara hasret. O yüzden arkadaşlarımla kara gitmeye karar verdik. Hem d...

November 4, 2017

Heellooooo duydum ki benii özlemişsiniz. Bu sefer ki yazımız Disneyland.Hayallerimi süsleyen yer.Çocukluğumdan beri görmek istediğiim en büyük hayaliim.

Metrodan Disneyland'e gitmek çok kolay. Şehir merkezinden yaklaşık 45 dakika falan.RER A hattının geçtiği tren istasy...

October 26, 2017

Hafta sonu planları yapıldı mı??

İstanbuldan çıkmak zor geliyor hem de şehrin kargaşasından birazcık olsun kaçmak mı istiyorsanız. Hadi Şile'ye :)

Ben 5 sene Şile de yaşadım. İlk gittiğimde ben burda 5 sene napcaaam ya dediğim sonra mezun olurken canım şile olmuş ilçe.....

October 10, 2017

Herkese Merhabaa,

Bu sefer catchmeıfyoucan yazısının ana karakteri benim. Ablamı İstanbulda bırakıp hooop kaçtım.

Bensiz Kapadokyanın,Çeşmenin intikamı...

Yolculuğumuz Sabiha Gökçen havaalanından başlamakta... Yolculuğumuz Milanoya (en favori ülkem İtalya'ya gitmeden o...

September 21, 2017

Merhabaa Kapadok'ya gezimizi bir yazıya sıkıştıramadım devam yazısıyla karşınızdayım. 😊

İkinci günümüze üç güzeller ile başladık..

ÜÇ GÜZELLER

Üç güzeller peri bacalarının yanyana sanki halay çekiyormuşc...